Nog eventjes.. - Reisverslag uit Hoek, Nederland van Eline Marieke - WaarBenJij.nu Nog eventjes.. - Reisverslag uit Hoek, Nederland van Eline Marieke - WaarBenJij.nu

Nog eventjes..

Blijf op de hoogte en volg Eline Marieke

11 December 2014 | Nederland, Hoek

Ik begreep van mijn moeder dat het weer eens tijd werd voor een update. Nu luister ik in eerste instantie niet naar mijn moeder, gewoon vanuit het idee dat ik in mijn beleefwereld 'oud en wijs' genoeg ben om zelf keuzes te maken.. Maar zoals dat dan bijna altijd gaat... Moet ik bekennen dat ik een dag later haar advies altijd wel opvolg. Toch een bijzonder verschijnsel, waar zij nu vast om zit te lachen. Wie weet leer ik het nog eens.
Inmiddels lig ik in mijn bed. Mijn bed ligt enorm fijn, wat ik het aankomende halfjaar zeker ga missen. Ergens besef ik nog niet dat ik met anderhalve dag vertrek richting de andere kant van de wereld. Gaaf.. Dat wel!! Weg uit het vieze weer.. Hoe fijn is dat?!
De afgelopen dagen bestonden uit regelzaken, muziek, een telefoon die me tot waanzin dreef en andere technische meuk waar ik me o-zo-niet mee bezig wíl houden. Gelukkig is dat met behulp van anderen zo goed als klaar, is men huisje aan kant en hoef ik morgen alleen nog schoon te maken en alles in men backpack te proppen.
Waar de afgelopen dagen ook uit bestond, waren bezoekjes van vriendinnen en berichtjes van lieve mensen. Het verbaasd me wie allemaal even aan me denkt en iets laat horen! Echt heel leuk en lief om dat te mogen ontvangen :-) ben ik wel blij verrast door!
Ook lijkt het soms wel dat anderen het spannender vinden dan dat ik dat vind (op dit moment). Daar moet ik wel een beetje om lachen.
Chill.. Everything's gonna be oké:-) (wat ik vrijdag denk ik ook heel hard tegen mezelf zal moeten zeggen;-)).
Dit was het voor nu.. Ik zal nog even genieten van mijn fijne vertrouwde bedje zo deze laatste nacht!

  • 11 December 2014 - 02:24

    Jeroen Koops:

    Geniet dan nog maar even extra van je bed, haha. Oh, en moeders hebben toch regelmatig gelijk

  • 11 December 2014 - 08:22

    Mieke:

    Haha, ja Eline, hier moet ik weer erg om lachen. Als ik iets tegen je zeg, trek je altijd zo 'n hoofd van, mama, bemoei je er niet mee. En toch heeft het resultaat, want ja, wees eerlijk, er staat weer een leuk verhaaltje op papier. Daar gaat het om. En iedereen die je lief is kan er van genieten.
    Ik kan me voorstellen dat jij je lekkere bed zult gaan missen. Gelukkig komen daar heel veel mooie momenten voor terug. Misschien af en toe een zere rug van een slecht bed, maar ach, als je dan op staat en het zonnetje schijnt? Wie doet je wat. Nog 1 nachtje nu, en dan zwaaien wij jou uit, x

  • 11 December 2014 - 12:04

    Henk Tilma:

    Heel veel plezier buuf!
    Ik wil volgend jaar ook die kant op (o.a. zuid-oost Azie) voor een langere tijd dus zal je verhalen blijven volgen;)
    Enjoy!!!

  • 11 December 2014 - 12:48

    Evelien:

    Dag Elientsje!
    Leuk om te lezen dat je dit avontuur aan gaat. Ik wens je t allerbeste toe en geniet er van. Zal je verhalen volgen want ook deze deed me heel hard lachen! Liefsxx

  • 11 December 2014 - 16:46

    Dora Bussser:

    Hoi hoi Elientsje oe it giet oan, ben benieuwt nu al na je verhalen. Oost west Bangkok het best haha
    Lots of love Dora Je ligt er vroeg in moet je vroeg op morgen?

  • 12 December 2014 - 10:56

    Maren:

    Waar is hier de "VIND IK LEUK" button ;)
    Je zult vast 'druk' zijn met jezelf vermaken maar hoop dat je veel gaatjes vind om even wat op te schrijven.
    Tut!

  • 12 December 2014 - 10:56

    Maren:

    Waar is hier de "VIND IK LEUK" button ;)
    Je zult vast 'druk' zijn met jezelf vermaken maar hoop dat je veel gaatjes vind om even wat op te schrijven.
    Tut!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline Marieke

Half december vertrek ik voor een half jaar naar Azië. Tijdens deze zeer waarschijnlijk avontuurlijke reis zal ik zo nu en dan verslag uitbrengen van mijn avonturen of gedachtes die ik met jullie wil delen.

Actief sinds 22 Nov. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 31187

Voorgaande reizen:

11 Mei 2017 - 06 Juni 2017

Colombia 2017

11 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Cuba

12 December 2014 - 05 Juni 2015

Moments in Azië

03 Maart 2015 - 01 Juni 2015

Australie!

Landen bezocht: